ماه محرم تسلیت باد.


دیده به تیغ دوختم، تا مگر از دعای تو

تو نگه افکنی و من، سر فکنم به پای تو

مرگ بود سعادتم که لحظه ی شهادتم 

سایه فکنده بر سرم، قامت دلربای تو

گه بدنم به عشق تو، کوچه به کوچه می رود

گاه سر بریده ام گریه کند برای تو

روی کبود دخترم، هدیه به نازدانه ات

جان دو ماه پاره ام، هردو شود فدای تو

ای نفست روان من، کوفه میا به جان من

ورنه به نوک نی رود، رأسِ زتن جدای تو

چنگ زنند گرگ ها، بر تن پاره پاره ات

 شسته زخون سر شود، روی خدا، نمای تو

ای که همه وجود من درغم توست نی نوا

بوده به گوشم از ازل قصه ی کربلای تو

کاش به دشت کربلا بودم و کشته می شدم

با شهدای نی نوا، در صف نی نوای تو

روز ازل شنیده ام، می نگرد دو دیده ام

پنجه ی قهر قاتل و طرهّ ی مشک سای تو

آنچه که می کنم نظر، خورده گره به یکدگر

سوز درون میثم و زمزمه ی عزای تو

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنایی که الآن غریبه شده پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

حالا که همش تو رویاست نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من اینو خوب می دونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
قلب من میگه تو هستی
اما چشمام میگه نیستی
خیلی سخته باورم شه
که تو پیشم دیگه نیستی
بگو که هنوز چشاتو رو به عشق من نبستی
چشم من میگه تو رفتی
اما قلبم میگه هستی
حالا که همش خیاله
بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم
با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
حالا که همش تو رویاست
نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من
اینو خوب میدونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
مگه میشه تو نباشی؟
تو مثه نفس میمونی
دستای گرمتو کاشکی
تو به دستم برسونی
بی تو قلبم بی پناهه
می میرم وقتی که نیستی
مگه میشه باورم شه
که تو پیشم دیگه نیستی
حالا که همش خیاله
بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم
با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
حالا که همش تو رویاست
نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من
اینو خوب میدونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد