افزایش ترس از خرید آنلاین

بر اساس گزارش CyberSource، بیش از 40 درصد از انگلیسی ها به دلیل نگرانی در مورد امنیت، حاضر به خرید آنلاین نیستند. یافته های پژوهش انجام شده توسط این شرکت حاکی از آن است که بیش از یک سوم از افراد مورد مطالعه فردی را می شناسند که قربانی کلاهبرداری آنلاین شده است.

در واکنش به این امر شماری از کاربران اینترنت که خرید آنلاین انجام می دهند، اظهار کرده اند اقداماتی برای حفاظت از خود در برابر دزدی اطلاعات شخصی صورت داده اند. بر اساس این پژوهش، حدود70 درصد اظهار کرده اند مشترک خدمات کارت اعتباری ایمن شرکت های مسترکارت یا ویزا شده اند که رمز عبوری را عرضه می کنند که برای خرید آنلاین باید به همراه اطلاعات کارت وارد شود.

86 درصد از خریداران آنلاین نیز اظهار کرده اند پیش از اقدام به خرید آیکون قفل ایمن در وب سایت را بررسی می کنند. طبق گزارش CyberSource، با توجه به فراوانی پوشش رسانه یی از موارد شکاف امنیتی، وحشت زده بودن برخی از خریداران تعجب آور نیست. چالش صنعت آموزش دادن مصرف کنندگان برای خرید مطمئن و به حداقل رساندن خطر قرار گرفتن در معرض کلاهبرداری است.